Shiphol enzo... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruben Standaert - WaarBenJij.nu Shiphol enzo... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruben Standaert - WaarBenJij.nu

Shiphol enzo...

Blijf op de hoogte en volg Ruben

04 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

Pfffhoooeee... OK, het eerste echte verslag.

Na een extreem drukke en toch wel ongeplande week is het dan toch eindelijk 4 februari 2013. Het is nu ong. 19.00 en zodadelijk (lees, binnen 2 uur) vetrek ik richting Australie (YEAH BABY!)...
Ik ben nog niet 100 % maar ik verwacht dat wel te zijn eens ik in Australie ben. Deels door het warme weer, deels door het gezelschap wat daar op mij staat te wachten...
Ik heb het gevoel dat ik vanalles en nogwat vergeten ben! :p Pfft, what I don't have now, i'll do without... :) Komt goed.... hahahaha nog een slordige 28-29 uur en Ruben's story in the land down under begins....
Bout f*ing time!!!! :)
Mijn ouders en hun vrienden vertrekken morgen in amsterdam, en door deze gelukkige samenloop van omstandigheden hebben ze besloten mij hier vandaag mee te komen uitwuiven. Een plezant afscheid, zonder teveel gedoe of tranen, just the way I like it... Thanks mom for being such a fighter and thanks Dad for being you. :)
Ik weet al niet meer wat te zeggen tegen jullie, nog niet veel te melden. dus, tot ziens.


Catch you Laters Aligators...

Ooeee!!! en omdat mijn vlucht een tussenstop maakt in Indonesia zit mijn vlucht VOL met Indonesians. Ik voel me de vreemde eend in de bijt... Nu al... :p

  • 04 Februari 2013 - 20:34

    Ingrid Standaert:

    goeie reis! ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen; vraag maar een nachtzoentje aan één van de stewardessen... Pépé is al komen kijken of je iets op je blog had gezet ( maakt zich toch wel zorgen - lief hè) Dikke knuffel en tot binnenkort!

  • 04 Februari 2013 - 22:23

    Martine:

    nog een fijne toffe reis en vooral zie dat je goed uitgerust bent en vooral geniet ervan. ;-)

  • 05 Februari 2013 - 11:57

    Karen:

    Rubennn :)

    Leuk, ook een blogje!

    Iedereen heeft afscheid moeten nemen van je... En ik ben de gelukkige die je hier mag verwelkomen :) Yaay! Heb er zo lang naar uitgekeken, en nu is het EINDELIJK zo ver!

    Ik ben er zeker van dat je hier in het land van Oz een fantastische tijd tegemoet gaat gaan.
    We gaan die eerste 2 weken alvast goed beginnen... No worries!

    Langs deze weg wil ik je alvast een super levenservaring toewensen. Een ervaring zoals jij en niemand anders dat kan beleven.

    Dikke kus,

    Karen uit Oz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Australia

Australia, what else can I say?

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2013

Bitch Trip

01 September 2013

Darwin en dergelijke

11 Juni 2013

End of walla Begin of Darwin

29 April 2013

Wacka Wallavile

02 April 2013

Roadtrip - Jobhunt
Ruben

Ruben is my name, adventure the game...

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 12497

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 24 Juli 2013

Australia

Landen bezocht: